Veelgestelde vragen
Hieronder vind je een overzicht van de veelgestelde vragen. Hopelijk kan je hier alvast het antwoord op je vraag terugvinden.
Moeten we zelf het materiaal ophalen en terugbrengen?
Wij zorgen voor de levering van het materiaal en komen dit ook na je evenement terug ophalen. We spreken met jou een concreet lever- en ophaalmoment af.
Moeten we zelf het materiaal installeren?
Wij installeren het materiaal. Zo kan je zorgeloos genieten van je evenement.
Ik wil graag de huurtermijn verlengen, kan dat?
De termijn van de gehuurde materialen verlengen is mogelijk in de mate van de beschikbaarheid. Je kan hiervoor telefonisch of via het contactformulier contact met ons opnemen.
Er is een probleem tijdens het event, bij wie kan ik terecht?
Wij blijven beschikbaar tijdens je evenement om eventuele problemen op te vangen. Je kan ons steeds telefonisch contacteren.
Hoe gebeurt de betaling?
Wij facturen je het totale bedrag binnen de week na je evenement. Je kan dit bedrag betalen via overschrijving.
Waarom moet ik waarborg betalen?
Wij vragen je om een waarborg te betalen om de staat en de retour van onze materialen te garanderen. Indien wij onze materialen beschadigd terugkrijgen zullen wij een deel of de gehele waarborg inhouden. Bezorg je ons de materialen in de originele staat, dan ontvang je de volledige waarborg terug.
Moet ik op voorhand iets betalen?
Wij vragen je om op voorhand een deel van de totaalprijs en de waarborg te betalen.
Ik wil graag mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
Breng ons zo snel mogelijk op de hoogte zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken.
De kans bestaat dat we een deel of de gehele waarborg of het betaalde voorschot inhouden.
Staan jullie ook in voor de verhuur van materialen bij De Feestneus en Danny Claessens?
De verhuur van materialen van De Feestneus en Danny Claessens verloopt niet via De Keten Verhuur. Je kan contact opnemen via de gegevens op hun website.